Monday, January 30, 2012

Final Semester Begin!

Selama tiga minggu cuti semester. Duduk kat rumah, bangun tido, mandi, pergi tadika ambik anak buah, balik rumah then memasak, makan, kemas rumah, tengok tv, settle anak buah semua, keluar habiskan duit, jalan-jalan buang masa, cuci mata, blaa bla.. Ni la rutin harian tiga minggu aku. Then today sekelip mata je dah sampai kat MUADZAM SHAH yang aman damai permai. Rasa macam baru je semalam bersuka-ria kat bandar tup tup hari ni ehhh dah sampai hutan. Haii haii haii.. Apakan daya. Berat kaki melangkah.. :) Suddenly teringat "ehh last sem la" so happy tetiba. Hehe. Ohh aku dah last semester la sekarang ni. Dah super senior rupanya. Kejap je hampir 4 tahun aku bertapak as a student kat UNITEN Muadzam Shah ni. Dah alami perit hidup susah, senang, sedih, gembira kat negeri orang ni. Jauh dari keluarga, jauh dari entertainment.. Semuanya akan berakhir this early May :)

Final semester. New semester. New hope. New spirit. Mengharapkan kejayaan dalam bidang yang aku ceburi ni. Mengharapkan segala penat lelah berbaloi dengan sebuah kejayaan. Alhamdulillah aku dah hampir mencapai apa yang aku impikan selama ni. Insyaallah. Semoga Allah permudahkan urusan aku di akhir semester ni. Syukur alhamdulillah aku dapat apa yang di target semester lepas. And harap dapat maintain untuk this last semester. So, kena study kuat lagi lagi dan lagi. Lupakan semua untuk seketika kot. 4 bulan je bukan lama pun kan. :) 

Sentiasa berpegang pada kata-kata ni : Never consider the possibility of failure; as long as you persist, you will be successful - Brian Tracy

No comments:

Post a Comment

L.O.V.E