Monday, January 2, 2012

Beginning of 2012

Orang seronok-seronok celebrate new year kat luar aku seronok sambut new year dengan buku kat dalam bilik. Huuuuuuu. Sedih. But tak pe la. Tahun ni je. Kalau dipanjangkan umur tahun depan leh la celebrate new year macam before ni. Tapi celebrate ape je. Tengok firework jela. Nak kata lepak dengan member time new year sampai 2,3 pagi memang bukan aku la. Huu. At least nak keluar dari muadzam ni if new year kan. Tak nak la terperok dalam bilik. Hmmm. Nasib badan la. Beginning 2012 dengan buku la. 

Lagi satu nak cerita sini. Aku geli hati la baca komen someone ni. Hmm. Umur tak tahu la berapa tapi rasanya kategori 20+ jugak la. Yang penting older than me :) Tapi berkomen dah macam budak sekolah rendah je. Hihi. Jahat la aku ketawakan orang. Tapi memang betul pun la. Kalau umur dah dewasa tu buat la cara dewasa. Ni komen macam childish. haisshhh. Mengarut bagai bagi la kat dia. Aku stalker ke?? Tak la. Tetiba keluar komen tu so terbaca. Bila terbaca sikit melarat la terbaca banyak. Haha. Tapi may be tu cara dia kot nak berkomen. Tapi aku tetap rasa kelakar. :) Tak baik gelak kat orang. Hehe. Ok this is my bad. ^_^

No comments:

Post a Comment

L.O.V.E