Sunday, December 18, 2011

My Facebook Account Has Been Hacked!

Rasa nak marah bila dapat tahu ada someone yang tak bertanggungjawab sesuka hati tukar password facebook aku! Then sekarang I'm in trouble sebab langsung tak boleh buka facebook. Super duper trouble bila email yang daftarkan facebook ni pulak aku dah lupa password! adoi.. Kalau aku dapat siapa yang pandai-pandai tukar aku ketuk ketuk dia. Mr. Aroo pun pelik macam mana facebook aku boleh kena hack. Tak de sesapapun tahu password aku. Ni mesti ada orang yang da PANDAI sangat pasal hack then masuk facebook orang lain tukar password. Memang tak selamat la dunia hackers ni. Zaman sekarang ni banyak sangat orang yang serupa binatang. Edit picture orang lain then tukar dari berbaju jadi tak berbaju. Apa dah jadi la dunia sekarang ni. Dah makin teruk. Ya Allah! jauhkanlah aku dari perkara-perkara yang mendatangkan fitnah dan selamatkanlah aku dari orang orang yang tak bertanggungjawab. Amin! 


No comments:

Post a Comment

L.O.V.E