Thursday, November 17, 2011

Distance Is Not A Barrier

Cewahh tajukk entry ni. Haha. Tak taw dari mana dapat idea ni. Fikir punya fikir belasah la tajuk ni.. But tu bukan utamanya. :) utamanya yang aku nak ceritakan is......... Walaupun dia jauh dari pandangan mata, telinga dan segala deria yang ada, tapi dia tetap buat aku happy.. Hopefully it will long lasting my dear.. Even though tak dapat nak bergayut seseronok macam orang bercinta jarak dekat ni, still rasa yang dia tu dekat je. Hakikatnye memang jauh pun. Jauh sangat. Dia kat benua mana aku pun tak master lagi dalam bab peta dunia ni. Yang aku tahu dia kat Aruba near Amsterdam. Haha. Nak mengadap world map tu memang tak la. Setakat tengok macam tu je boleh. I don't have enough time to do something complicated lebih-lebih lagi dalam keadaan kerja banyak dan internet yang sangat laju (lain maksud). Email penghubung kami. Sehari sekali dapat reply email dia. Email company lembap banyak dari yahoo or skype or fb or whatever. Traffic jam dari laut kot. Ikan dugong segala ikan tengah berkumpul. Tu yang lembap sikit nak sampai kat aku. Huh. Apa pun 1 email pun da cukup lepas rindu sikit, dapat sengih cukup la. Hehe. Sentiasa doakan keselamatan dia. 5bulan 3minggu nak tunggu dia balik. :)

No comments:

Post a Comment

L.O.V.E