Sunday, October 9, 2011

Perigi Cari Timba

Hyee hyee.. So tired. Baru balik dari KL. Lepaking kat rumah mr Aroo with his family. :) So topic for today. Perigi Cari Timba. Sure semua orang tahu pe maksud ni kan. Girl yang terhegeh-hegeh kat lelaki. Yelaa orang cakap kalau bertepuk sebelah tangah tak berbunyi. Tapi yang girl ni pun agak-agak la kan. Kesian betol la dengan girl yang jenis macam ni. Tak malu ke kan? Aku nak kacau bf orang pun aku tak hingin. Ingtkan zaman sekarang dah tak berapa nak wujud orang jenis macam ni. Rupanya ada jugak. Bukan nak menyindir siapa-siapa tapi kita sebagai perempuan mesti tahu pe perasaan perempuan lain. So kalau tak nak terjadi benda tak elok kat diri kita, jangan la buat kat orang lain. :) Sekian.

No comments:

Post a Comment

L.O.V.E