Sunday, August 21, 2011

Gila Chocolate

Yeesss! Aku la yang gila coklat sangat ni. Hehe.. Kalau dating dengan Mr. Aroo jangan harap dia nak bagi beli coklat. Sebab?? Dia kata makan coklat leh gemukk! Memang la.. Tapi kalau makan selalu. Kalau sekali sekala tak gemukk aih.. hehe.. Aku lah hantu coklat itu. Kalau cadburry yeahhh give it to me. Pernah la rasa vochelle tapi tak dapat nak tandingi cadburry! Hehe.. Vochelle pon sedap gak. Asalkan namanya coklat mest sedap! Haaa lagi 1 coklat yang agakk mahal.. Orang kata tak berbaloi la beli yang kecik ade 3biji je Rm3 ++ macam makan celah gigi je pastu habis. Haha.. Tapi aku tetap sukaa :) Kalau beli coklat cadburry yang RM8.10 kat 7E tu aku sorang je makan pon boleh habis. Hiiihii.. 



Mr. Aroo kalau nak kawin nanti jangan lupa bagi coklat ni skali ok.. :) Nak design cmni ! hehe.. Kopakk kopakk..


Yang ni pulak nak time grad tahun depan. Jangan lepaskan peluang untuk dapat benda-benda camni kalau korang grad! hihi.. :)

No comments:

Post a Comment

L.O.V.E