Wednesday, July 13, 2011

Own Stupidity

Hyee hyee.. Agak kasar tajuk entry kali ni. Tapi sedarlah wahai kawan-kawan aku sekalian. jangan biarkan diri korang mendapat malu akibat daripada perbuatan korang yang sangat memalukan. Betol tak ayat aku ni?? hahaa..! Asalkan aku rasa tersangat malu dengan perbuatan orang lain yang memalukan kaum aku. Hmmm.. Walaupun dia perempuan tapi aku tetap malu dengan apa yang dia buat. Nama je umur da besar tapi pemikiran tu still kolot. Kalaupun orang yang kau maksudkan tu adalah betul tapi tak perlu nak mention nama orang tu kot. Sebab kau sendiri tak taw kebenaran. Kau just gunakan logik akal kau je. Bila benda tu tak betul tak ke kau rasa maluu?? Kalau betul pun, aku rasa tak semua benda kita boleh share secara open kat public. kau fikir orang semua akan percaya apa yang kau cakap sebab muka baik kau tu. Padahal banyak penipuan. Simpan la muka tu dalam beg kalau diri tu selalu buruk sangka dengan orang lain. Aku mengingatkan diri aku jugak. Tapi sedarlah yang dekat MUKA BUKU tu adalah PUBLIC. So jangan terlalu open untuk mengSHARE kat situ sebab kalau benda tu tak betul kau jugakk yang akan dapat malu. Fikir la seperti orang yang umur macam kau. Fikir MATANG sikit. Apa-apa pun berfikir sebelum bertindak. :)

No comments:

Post a Comment

L.O.V.E