Wednesday, May 18, 2011

Sister Graduation Day

Congratulations to my sister for her graduation day on 15th May 2011. Alhamdulillah dah grad akak aku sorang ni. Tunggu aku pulakk la insyaallah kalau tak da halangan tahun depan. :) Seronokk sangat tengok orang-orang yang dah grad. Yela sapa tak seronok. Bertahun-tahun belajar lastly berjaya dapat apa yang diimpikan. Tak semua orang yang merasa semua ni kan. Bersyukur la sebab masih diberi peluang untuk mengejar segulung ijazah!Alhamdulillah... 



Comel jer kakngah. Hehe :)


With lovely husband and her daughter


Half of the family members. Tak cukup ahli ni. hehe.. ignore the makcik at the back :) sebab tak kenal. Haha!


sweet couple


ehh ehh ade gak la picture sendiri.. :)




No comments:

Post a Comment

L.O.V.E