Tuesday, May 3, 2011

Sepetang Bersama

Haii haii.. Sempena 1 Mei 2011 1st time aku main layang-layang! Hahaha.. Kesian kan. Da 21 tahun hidup ni 1st time main layang-layang. Nak buat macam mana, Before ni macam tak berminat la sebab tak reti kot! Haha.. But bila da try fuhhh rasa best giler. Nikmat dia tak payah cakap la. Rasa nak main smpi malam..hehee.. Tapi apakan daya langit menandakan mahu menurunkan hujan.. So kena la pulang ke rumah! Main layang-layang kat tepi laut plak tu. Lagi la seronok! Angin memang jangan cakap la. Kuat sangat sampai buka je tali layang-layang tu trus terbang ke atas. Seronokkk sekali..! Senang jer rupanya nak main layang-layang ni... Susah bila tak ada angin la.. Hahaa! Enjoy! 


ngengengeh... Budak pro ni ;)






FINALLY.............................
1
2
3
4
5
6
7

:p

SEKIAN...





No comments:

Post a Comment

L.O.V.E