Saturday, May 15, 2010

Yang Terindah

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Maaf jika ku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah


Monday, May 10, 2010

You Stole My Heart

Da lama xcoret dlm blog..Malas + busy skrg..Busy pe ye...Erm busy ngn someone la..hehe..Kehadiran seseorg yg mampu wat aku tersenyum tiap hari dan tiap masa..Thx dear coz hadir dlm idup sy & bahagiakan sy..Insyaallah klu kita sama2 ikhlas jodoh kita akan berpanjangan..Xpenah terfikir akan terima seseorg dlm ms skrg ni..Tp bila Tuhan da buka pintu hati kita kn..Kita xblh nk elak dan xblh nk menafikan apa yg kita rasa..Cuma kita mampu berdoa semoga seseorg yg hadir dlm hidup kita mampu menjaga,membahagiakan kita, mampu membimbing kita, menerima kita seadanya..Insyaallah..Setiap kebaikan akan dibalas kebaikan..Tuhan maha mengetahui setiap apa yg berlaku..

Sunday, May 2, 2010

Bila Ego Menguasai Diri

Kadang-kadang bila manusia penuh dgn ego dia xkn mengaku ape yg dia rse..Tp setinggi mana pun ego seseorang akhirnya akan kalah jugak atas sebab sebab tertentu..Sume kuasa Allah SWT..Manusia xkan boleh lari dr rse cinta & syg sesama manusia..Namun manusia dikurniakan akal fikiran utk berfikir yg mana baik dan buruknya sesuatu perkara tu..I'll try my best to feel something yg da lama tinggal..Aku cuba dan terus mencuba..Insyaallah...

Tak Keruan

Aku xtaw la 2,3 menjak ni ssh nk tido..Mcm ade je yg xkne ngn myself ni...Aku takot klu aku da ***** lakss!!!! Adoiiii jgn wani...Jgn wt pasal lg...hahhaaa....Not ready yet! Fuh saba ye aku cuba tahan dr ke arah itu..Seksa diri je nnt...Masih terlalu awl utk bercerita psl itu ya..Klaka jela blerr pk balik..WANIE!! u must be strong dear..U can!!I can!! Yah i'll try to be strong...Insyaallah...